Ser ni framtiden?... Det gör jag<3



Kommer snart berätta för er, var tålmodiga.


Kommentarer
Catta

jag ser ju den helt klart! Herre Gud kan nog inte bli bättre för dig Schnazi!

2009-12-01 @ 18:27:56
ia

VEM är det där? Är det nån av dansbandssnubbarna?

2009-12-02 @ 08:59:20
Josefine

Catta: I know, förstår du hur heart broken jag var sen liksom;)



Ia: VEM DET ÄR???!!!! Det är givetvis Henrik Ringborg, sångaren i Scotts. Jag har skrivit till tomten och önskat Henriks skiva i julkapp<3<3<3

2009-12-02 @ 14:45:41
URL: http://schnazi.blogg.se/
E M M A - F O T O

sv; jo klart att man kan köra med sigma osv. Så petig är inte jag =) Ett objektiv som jag kan rekomendera är ett fast 50mm 1.8. Superduper bra. Man kan få kort skärpedjup, fina färger för en billig peng =)



Jovvist skulle jag kunna fota er. Det måste bli utomhus dock. Om det funkar för er? Kul att du kom o tänka på mig =)

2009-12-02 @ 18:33:52
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/
ia

Josse! Trodde du hade släppt det där med dansband- fick du inte nog av att lyssna på Arvingarna som liten?

2009-12-03 @ 16:30:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Schnazi

Welcome till mitt fancy place:) Ska ge mig in i denna för mig helt nya värld. Återstå att se om jag gillart eller inte!

RSS 2.0