Min mami och min papi<3

Är hemmahemma en sväng ikväll för att hämta grejer till Åre som jag för övrigt intar söndag morgon wweeeeiiiii:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Hur som haver. Här satt jag i köket och njöt av den fantastiska lyxen att ha internet i sitt hem (efter mitt lyckorus att slippa tele2 har jag inte skaffat något nytt så det känns allt som oftast som man lever på, låt säga, 60-talet... en riktig pärs med andra ord. Att inte den där kattanten kan fixa sitt internet så jag kan använda det som förr på den goda tiden) samtidigt som jag lyssnade till mammas och pappas samtal om mammas exkollegas kille... jättespännande:

Först var det typ wäwäwäwäwäääwää sen sa:

Mami:..... han jobbar på Braviken!
Papi: Han jobbar inte på Dåligviken då? HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA


Typ det sämsta jag hört, men ändock så sjukt roligt.


P.s. Malva (våran lilla kissemiss) fes när hon spatserade över tangentbordet när Amanda satt med datorn förut.. älskade lilla misse<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Schnazi

Welcome till mitt fancy place:) Ska ge mig in i denna för mig helt nya värld. Återstå att se om jag gillart eller inte!

RSS 2.0