Lite gnäll, lite lycka, lite LONDON:D

Min rygg har ju varit totalt bedrövlig sedan månag månader tillbaka. Onsdag förrförra veckan kunde jag nästan inte gå och klä mig vilket var riktigt läskigt! Fick läkartid först på fredagen men lyckades ta mig till en slags massör AnnLi i klassen rekommenderat mig, herr Utter. Jag haltade ner där och berättade hur det låg till, eller han såg nog hur illa det var. Fick knappt av mig kläderna men var ju tvungen att göra det själv och så fruktansvärt ont det gjorde, skulle känts lite konstigt om han klädde av mig haha:D Sen skulle jag lägga mig på britsen, men det gick nästan inte då jag inte kunde böja ryggen framåt... på morgonen hade jag fått gå ner och stå på knä för att kunna tvätta ansiktet vid handfatet, helt sjukt verkligen, jag tjöt största delen av den dagen haha;) Hur som helst gav herr Utter sig på benen, det var där det var fel trodde han. Så han tröck, knåda och drog så mina muskler skulle hamna rätt, HELL vad obehagligt det var! Visa hela stjärten fick jag visst göra också;) Har ju tidigare varit hos naprapat och även där skulle rumpan visas upp och knådas. Lite jobbig situation detdär när en främling ska hålls;)... så måste man ju välja trosor med omsorg också, inte för skruttiga, inte för fancy utan lagom. Hur som haver, två dagar senare var allt mycket bättre så jag tror det var han som gjorde det faktiskt... Eller så var det Edwin, för tidigare den veckan utförde han voodoo på mig. Med vita nålar (vita=goda, svarta=onda) spettade han sin lilla voodoodocka, i dåläget mig, i ryggen:) Som grädde på moset startade jag  nu i veckan upp en avgiftning. Jag ska dricka 1,5 liter av en speciell spädning varje dag i 20 dagar, nu ska jag fasen i mig bli bra för fortsätter även mitt tablettätande tre gånger om dagen. KOM IGEN NU, PLEASE:)

Som om inte allt detta vore nog gav jag mig på att tvätta håret förra torsdagen, vilken härlig känsla det är med nytvättat hår, hade glömt bort, för helt ärligt vet jag inte säkert när jag tvättade det innan det weeeeeyyy! Men nu har det gått 5-6 dagar igen så i morgon måste jag slå till, för på kvällen åker ju jag, AnnLi och Edwin till LONDON:D:D:D

Hoppas ni haft en härlig påsk. Det har jag:) Åkte i söndags ut till mamma och pappa för firande, jätte mysigt. Sov kvar där och farmor och mormor kom igår och åt med oss. Jag och pappa var ute och mekade med bilarna. Jag tvättade min lilla Felicia först, sen bytte vi däck på henne och även mormors bil. Kul att hålls med sånt tycker jag:)

Ha det super nu så hörs vi efter London:D På tal om super, vi har bestämt att en av dagarna får vi inte äta någonting utan bara dricka, det vill säga att det kommer bli en jäkla masssa öl, ÄNTLIGEN, jag har inte druckit på 10 veckor tror jag. GO RESORB!!!!!!!!!











Kommentarer
Kim Engström

Tack för tipsen om Zakynthos :D

2010-04-13 @ 19:55:21
URL: http://imapoet.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Schnazi

Welcome till mitt fancy place:) Ska ge mig in i denna för mig helt nya värld. Återstå att se om jag gillart eller inte!

RSS 2.0