Heeelooooo there:D

Vem har fixat internet? VEM har fixat internet? VEM HAR FIXAT INTERNET? WHO´S THE KING:D:D:D:D:D:D Har ju dragit ut på detta aningens länge nu, men så var det en dag förra veckan jag tänkte att nu jefflar ska jag fixat! Samma dag hittade jag lite oöppnade brev jag gömt undan varav det ena innehöll ett studentkort, typ som csn, och i samma brev fann jag bästa interneterbjudandet ever:D!!!

Saker och ting börjar ordna upp sig! Jag har äntligen skurit ut ALLA kakelplattslappar till köket, gryyyymt skönt! Lägenheten är färdigmålad och mam and dad var här i söndags och vi fixade massa grejer, även tapetseringen är nu uttänkt och ska snart klirras wuhuuuuw! I skolan har vi börjat med roligare grejer så äntligen ser jag lite ljus i vardagen för fy fasen vad sjukt, segt, fettråkigt det har varit sista tiden haha;D Igår var jag på fotbollen och provade ut träningsdress, sate vad snyggt! Dessutom beställde jag och mini grymaste, fetingsnyggaste överdragsjackan tror jag man kan kalla det:) Helloooo gorgeous!

Det enda som suger något otroligt makalöst är ryggen! Har knarkat tabletter i snart två veckor (av tre möjliga), och inte fasen har de hjälpt!!!! För att få dessa tabletter var jag tvungen att frambringa tjut och diverse snyftanden när jag ringde min vårdcentral och sa att jag fått nog.. sen hjälper inte helvetet!!! I morgon id 7.30 ska jag ringa och tjuta lite till så de fixar mig en tid för röntgen, detta duger inte då vi snart har seriepremiär och jag inte kunnat träna på drygt två månader!

UPPDATERING: Klart det hjälte att tjuta lite. Fick telefontid samma dag och har nu fått starkare tabletter, halleluuuuja!

Nu är det lördagkväll och jag är slut efter en heldag jobb efter en otrolig skolvecka! Men what the hell, cash is king och det är jobb i morgon igen och sen drar skolveckan igång på måndag som vanligt... lord help me. Hur som haver är tvätt maskin nummer 3 och 4 igång nere i källaren, planen är att tvätta tre till innan läggdags och låta torka i natt. Men måste upp vid 7 och bära upp skiten för någon hade bokat! MOGET att tvätta i gryningen en söndag... grannjävel!

Var nyss inne och läste Tyras blogg, hon och Bella var ju i London för ett tag sen. Jag , Annsofie och Edwin ska ju dit snart. Edwin det lilla aset lurade i oss att man klarar sig på endast handbagage på 10 kilo... 10 kilo, 10 KILO... jag känner paniken tränga fram. ALDRIG in hell att jag klarar det! Bara linsvätskeflaskan väger 1 kilo... kanske att man måste vara brillorm i några dar... sen smink, deo, volym master, kameror, laddare...Schysst Edwin, schysst;) Skoja inte att vi ska tvinga dig vara "the only gay in the village" (ni som sett Little Britain fattar), så värt att ta med ett tight linne till den lille gossen trots viktbegränsningen.

Nae ni nu måste jag hänga tvätt!

Fridens liljor






Kommentarer
Ia

vad han får jobba stackars pappan! har du sett mitt meddelande om långfredagen?? nr 1 kan komma, hur är det med 2:an och 3:an??



Och det här med ryggen... gå till en sjukgymnast säger jag bara!! De kan göra underverk!



puss iabia

2010-03-14 @ 00:12:06
Josse

Hej Ia! Hahah, lille papi:) Jag jobbar först, men komer gärna efter för det var tänkt på kvällen va?



Läkaren sa det sist med, så får ge dem en chans tror jag:)



Kramkram

2010-03-15 @ 10:19:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Schnazi

Welcome till mitt fancy place:) Ska ge mig in i denna för mig helt nya värld. Återstå att se om jag gillart eller inte!

RSS 2.0