Oh mighty mama!

Jag är så sablarna urless på att inte få träna fotboll GGGGGGGGGGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH! JAG FÅR RYCKET!!!!!!!

Annars då? Jorå, nu vankas det sjuuuukt mycket skola: litt.sem., inlämning på vår fiktiva roddklubb (den blir dock svinigt bra, men har man en bra basgrupp så har man:D), a-uppsatsskrivande samt en liten kompletering som hänger efter mig, inte speciellt svår men how the heck ska jag ta mig tid att göra skitcrapet?! Vavavava?

Tidigare idag hade vi litteraturseminarium utan lärare, ytterst intressant och mycket roligare! För att bli godkänd ska vi skriva en sammanfattning/reflektion över mötet. Sagt och gjort! Vi bunkrade upp våra datorer, vill säga sju stycken, på bordet och gjorde oss redo. Vet inget som ser mer nördigt ut! Diskussionen kring en viss text vi skulle läst tog form. Efter varje smart grej någon sa föll först en tystnad över hela rummet för att sekunderna efter fyllas av frenetiskt knappande i 110 då alla ville få ner den fantastiska information vi just tagit del av. Way to go tvärgrupp 8, way to go! Men givande var det!
Tydligen hade en viss C-J Pålemark tagit med sig tårta till sin grupp då han hört att vissa läst hela texten på 350 sidor då vi endast skulle läst ca 70 (SUCKERS;)) så jag väntade mig att få ett smakprov då jag sannerligen hoppades att en grupp på 7-8 pers inte skulle trycka en hel tårtjäkel! Men duktiga som min grupp var (i efterhand så ovärt) tog vi vår "mellantidspaus" några minuter efter alla andra. Så jag rusar ut från grupprummet och ska slänga mig ner för trappan där jag ser unge herrn med tårtkartongen i handen omringad av övriga klassen ... det var försent! Med tre trappsteg kvar ser jag hur Edwin slukar den sista biten, precis framför mina ögon... dagen var förstörd. Så här sitter jag nu, nypluggad, nypower napad och fortfarande lätt förbannad. På grund av power napen är jag nu sen till fotbollsgluttande hos Mr. Bedroom Eye så jag stannar hemma, har ju faktisk föreläsning kl. 8 i morgon! Kanske ska nattvätta lite bara, eftersom jag inte han med alla sju maskiner häromdagen.

Väl mött käre läsare!

P.s. Har gjort premiär på tradera och ska sälja min första grej (se bild nedan) så gå in och shoppa, sök på cupcake så får ni se vilket svinigt snygg annons jag gjort;)

        



Nakenbild från syrrans 25-årsfest på Bomullsfabriken (okej, jag hade tubklänning)



Kommentarer
Ed

Hihi jag tog fatiskt 2(!!) bitar av tårtan, sorrry.

Och nattvätta låter farligt likt något som jag tycker det skulle vara sjukt roligt om du planerade för :)

2010-03-17 @ 07:29:59
Angelica

Haha du är så rolig Jossan:)

2010-03-17 @ 17:29:46
URL: http://angelicus.blogg.se/
Hella

nähe... du var naken!!!

2010-03-24 @ 10:21:05
URL: http://helenafrykholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Schnazi

Welcome till mitt fancy place:) Ska ge mig in i denna för mig helt nya värld. Återstå att se om jag gillart eller inte!

RSS 2.0