För fröken har ju fyllt år:D

Fick en vresig kommentar från "anonym" (som jag tror jag vet vem det är mohahahhaa;)) att jag hade såkallad "bloggtorka" efter tre inlägg, jag säger som så att det kan fetglömmas. Jag har bara inte tagit mig tid fört:) Som kompensation skriver jag nu ett kortisinlägg:p

Efter en heldag med sol, bad och töntigt kortspel (här ställer man upp och ska lära ut ett nytt spel, så går motståndarsaten och fetingvinner inte bara en, utan två gånger i rad, brist på respekt skulle jag vilja kalla det) så ska jag nu fixa iordning mig för en kväll i partyts tecken.
Jag fyllde ju år härom dagen, en del kanske tycker jag nämnt det många gånger nu men vill bara inte att folk ska ha dåligt samvete för de inte sagt grattis... typ... not hahaha:D Tycker om att fylla år;)
Hur som haver, ikväll ska jag ut och partyrajja av den anledningen, i mina nya pumps jag förmodligen inte kan gå i... det är högst sannolikt att Dregens (moi) full/trött i fötterna- moves kommer användas flitigt ikväll. Men i vanlig ordning får promenadskorna och en färdbanan medfölja med in das bag!

Nu väntar ett stycke dusch och en grogg utan groggvirke, för det glömde jag införskaffa, det lär bli party à la carte!

Snackes,
Bosse



Kommentarer
Anonym

men när får man se badbilderna då, eller?

2009-07-17 @ 22:22:16
Kicki

Hej du din lilla bakfyllerska!

Måste ju bara säga att det måste vara den snyggaste bilden på dig själv som du hittat! ;)



Jobba lugnt imorgon så ska jag njuta av att va leeedig!

Kram på di

2009-07-18 @ 22:31:41
Ia

Josse! Du var ju ledig idag sa du ju, då är det väl läge att uppdatera bloggen!!?? =)



kram kram

2009-07-23 @ 19:01:02
E

vill inte va den som är den men snakkes med två k =P! Hoppas sexpartyt va bra men tyckte den där du köpte va liiite väl pervers/grotesk, men smaken är ju som- precis! idag går min kväll i partyts tecken, ska bli nice! snakkes imorgon om du vill prova stövlarna =) puss

2009-08-15 @ 17:52:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Schnazi

Welcome till mitt fancy place:) Ska ge mig in i denna för mig helt nya värld. Återstå att se om jag gillart eller inte!

RSS 2.0