Fröknarna Starfighter+Schnazi <3 IKEA (och dansband moahaha)

Gårdagenskvällen hos Natta var mycket angenäm, vi tröck choklad, saft, lite cola och två påsar popcorn (jag kan eventuellt ha intagit liiite mer pops än Natta, låt säga 1 ½ påse). Jag såg hela 10 minuter av Idol för jag blev lite sen från jobbet, men sen blev det Kändisdjungeln som sög grovt mycket fett, och efter det var det en skitbra film på 6:an. Thriller, handlade om några typ mord-kriminal-studenter som skulle testas på en ö. MUCHO spännande. Jag skrek och hoppade till ett antal gånger, och en gång fick jag till ett något askonstigt läte när jag blev rädd. Såntdär läte som man efteråt skäms för, för att det förmodligen lät asfult HAHA! Låg och hade ångest några sekunder, men Natta sa inget så jag lät det passera obemärkt höhöhöööö. Fast det värsta är typ om man pratar med en ny människa och skrattar till och det låter som något jäkla bröl, så tänker man på det hela tiden och tror att den man pratade med också gör det. Blir sjukt jobbigt, avskyr när det händer, men å andra sidan är jag lite småvan att göra bort mig... ska nog börja låtsas tycka det är charmigt ist wöhöööw:D

Trots att jag inte var hemma förrän halv 3 från Natski, så vaknade jag pigg som en mört vid 9 typ. Så hoppa ner från sängen och gav mig ut i köket för att utöva mina bak-skills, husmor som jag är. Startade med en uppsättning chokladmuffins för att sedan ge mig på scones. Detta till tonerna av Arvingarna. Må hända att volymen var lite hög för en lördagmorgon, och det kan även vara så att någon stackars individ i min närhet (grannarna vägg i vägg/mitt emot eller typ alla på min innergård) inte uppskattar när jag spelar dessa trallvänliga låtar med öppet fönster vilken dag och tidpunkt det än är. Detta förstår jag inte över huvudtaget och erbjuder därmed de som vill, att följa med mig och pappa till Borgen någon fredag då det från och med igår börjades spela enormt välkända dansband där hahahahahhahahahahahhahaahaaaaa:) Tipset är dock att man som kille (om man inte är på hugget förstås) ska undvika tjejer/damer med jympaskor och vattenflaska, för blir ni inhåvad av en sån lär ni befinna er på dansgolvet resten av kvällen. Ni kan även göra som vissa världsvana manliga dansanter och ta med en extraskjorta, så ni kan byta när svetten lackar framåt 22-hugget;) Och glöm för allt i världen inte att enligt reglerna (visserligen oskrivna) är det är två danser i rad som gäller.
En liten avstickare där, men det jag skulle skriva var att sconesen inte blev sjukt bra, höll inte riktigt ihop som jag önskade (inte alls typ), men de var delikata ändå och hade man dem på en tallrik kunde man äta dem med sked, så det funkade ju.
Mätt och belåten mötte jag upp Emma a.k.a. "Fröken Starfighter", för vi skulle till IKEA yeah!!! Vi promenerade bort till Felicia och begav oss! Jag bjöd på nybakta muffins och jordgubbssaft som färdkost, mycket trevligt!
Det hela slutade med att jag och fröken fick med oss ett varsitt skötebarn hem, ett stycke växt alltså. Emma var något motvillig till mitt förslag och ville ha en plastväxt ist, för hon påstod att blommor/växter och liknande ting, lite fint formulerat: "inte riktigt överlevde" hemma hos henne. Jag kunde naturligtvis inte låta henne komma undan med en så horribelt dålig undanflykt. Stolta gick vi mot kassorna med våra nya tillskott:)
Hemfärden gick fantastiskt bra och vi lyssnade på ett kassettband jag hade i bilen för jag hade glömt sätt dit antennen efter Felicias biltvätt, så radion var ur funktion. Det spelades de mest fantastiska låtarna från låt säga 2000 (?), som om det inte var nog hade jag spelat in dem från radion, kvaliteten (ska det vara apostrof över e där) var utmärkt! Jag kan ha sett och hört fel, men jag tror Emma hånskrattade åt mig, hoppas det inte var så;)
Tack för idag finaste Emma:)

GRATTIS DESSAN OCH MARY PÅ 21-ÅRSDAGEN, BROLLE JR-LOVERS;) Tycker om er a là carte<3

Pussar Bo


Älskisarnas 20-årsfest. Nice Niclaus;)


Me, Dess och Am<3


Vackra Am och finaste Fia<3




Ambert<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Schnazi

Welcome till mitt fancy place:) Ska ge mig in i denna för mig helt nya värld. Återstå att se om jag gillart eller inte!

RSS 2.0