Happy Friday:)

Well, well. Då var vi här igen:) Veckan har gått sjukt fort och har varit väldigt fullspäckad med skola, plugg, träning och jobb!

Igår var det fotbollsträning och jag skulle bege mig dit. Jag parkerar bilen en bit från min lägenhet för det är gratisparkering där wwiiiiihuuuuu;)
Hur som haver kom jag där på min cykel där bromsarna ligger på, på framhjulet hela tiden, var lite lätt irriterad för det var så jobbigt. Jag närmar mig Felicia och ser till min förskräckelse att hon har en lapp på vindrutan! Jag fick rycket innan jag ens kommit fram, slänger mig av cykeln och går fram till rutan! Då visar det sig att det är något annat papper:D Det står att under dagen har någon av fabrikerna i närheten råkat haft ett litet saltutsläpp och bilarna därför var lite skitiga (jag såg visserligen ingen skillnad på Felicia) så vi skulle få en gratisbiltvätt av företaget!!! LÄGG AV så jäkla bra:D
Lycklig som en lärka åkte jag till fotbollen nästan lite längtande tills den var slut så jag kunde få tvätta Felicia i biltvätt för första gången sen jag köpte henne. Och SÅ fin hon blev min lilla pärla! Körde jätteförsiktigt tillbaka henne sen:)

När jag kom hem tog jag en dusch. Jag hade under några dagar haft lite ont på insidan av vaden efter Hagebymatchen i söndags (klart vi vann, vad trodde ni... gash!!!! Jag gjorde mål också;)) då jag fick lite smällar. Så jag kollade lite närmare på vaden, och såg då att jag var helt blå och blödningen, eller vad det var, hade gått ner lite i foten!!! Detta ska någon få fäään för, och det blir någon dam i Kuddby som får lida nu på söndag tänkte jag:D Skoja inte att de ska få det tufft! Dessutom ser det ut som så, mina damer och herrar, att vinner vi då, vinner vi serien WUUUUUUHUUUUUUUUUUU:D:D:D Lite lätt taggad är jag kan jag säga!

Åh, måste även nämna att Kicki på jobbet följde med mig på Afro Power Dance i onsdags. Fröken var lite lätt nervös när hon kom där i rulltrappan. Men som hon rörde på höfterna, svetten lackade och det var riktigt kul. Dock pajjade jag ryggen efter en stund, det bara högg till, så efter det fick jag ta det piano och kunde inte briljera och flänga runt som jag sååå gärna hade velat, typ.

Nu gott folk tänkte jag ta en power nap för var vaken till 3 inatt, sen var det skola strax efter 8 (gruppfoto below) och nu väntar strax jobb. Slutar 20, efter det blir det Idol med Natta:)

Ha en lovely fredag:D
Puss Bosse

 



                                                                         

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Schnazi

Welcome till mitt fancy place:) Ska ge mig in i denna för mig helt nya värld. Återstå att se om jag gillart eller inte!

RSS 2.0