NU NI!!!

Ojojojojojojjjj, idag gjorde jag jordens upptäckt! Säger bara Siaglass smaken "Citron-Lakrits". I´m dying så god!

Tänkte även informera om att det snart (typ i möra) kommer ett inlägg med tillhörande bilder från gårdagens fantastiska match. Har förberett lite, men är inte klar. Så håll utkik kära läsare;)

Håller på och fixar lite i lägenheten och har tv:n på samtidigt. Började nyss något "Svenska hemmafruar i Hollywood" typ. Helt sick! Just nu visar de kanske världens segaste tant "- Att vara hemmafru är ett heltidsjobb, tro mig". Up yours säger jag bara, lär dig jobba.

Jahopp, i morgon ska jag infinna mig kl. 06.00 ute vid Ingelsta. Brandinfo står på schemat. Helt sinnes, den som kom med denna tid som förslag bör straffas.

Ha en trevlig kväll:)
Kram Bo


Hello Mr. Burns!!!




Dags för utgång:) (från i somras när jag och Natta var i Greklandet;)



Kommentarer
Matilda

Heeeej! Gud vad kul att höra från dig :)! Det är bara bra med mig, hur är det med dig ? Ha ha ja guuud vad roligt, dom där isbitarna asså! Lägenheten är 1,5 rum 66 m2. Men det är som en tvåa med (eget sovrum) om du vill komma och kika på den kan du slå en singnal 0737-886031! Ha det så bra Kraaam

2009-09-21 @ 21:36:54
URL: http://magnussonmatilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Schnazi

Welcome till mitt fancy place:) Ska ge mig in i denna för mig helt nya värld. Återstå att se om jag gillart eller inte!

RSS 2.0